Algemene vragen
Hebben jullie een keurmerk?
Wij hebben geen keurmerk. Een keurmerk is eenvoudig te regelen als je maar geld betaald, in onze ogen is dat niet de juiste manier. Mocht u problemen krijgen met een bestelling, betaling of bezorging, dan zullen wij er 100% zeker uitkomen.
Is jullie website veilig?
Wij maken gebruik van een SSL verbinding, dat wil zeggen dat de verbinding beveiligd is. De betalingen worden uitgevoerd via Mollie, ook die verbinding is beveiligd.
Ik heb een probleem met een betaling, levering of retour!
Wij doen ons best om alles op rolletjes te laten verlopen, maar toch kan het voorkomen dat er wel eens iets fout gaat. Neem in dat geval contact met ons op via telefoon, mail, Whatsapp of de livechat. Wij zullen u dat zo spoedig en zorgvuldig mogelijk helpen.
Zijn mijn gegevens veilig?
Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Alles op deze website komt via een SSL verbinding tot stand. Wij zullen uw gegevens nooit met derden delen, en worden slechts gebruikt voor de bestelling.
Ik zie omura staan, wat is dat?
Omura is het overkoepelende bedrijf van een aantal webshops en websites. Omura is het moederbedrijf.
Product vragen
Hoe lang blijft een roos houdbaar?
Onze rozen zijn tot 5 jaar houdbaar, uiteraard onder de juiste omstandigheden. Dat wil zeggen: niet buiten, niet natmaken, niet in de zon. Het blijft een natuurproduct, dus iedere roos kan anders reageren.
Tot 5 jaar? Hoe kan dat?
Nadat de rozen van de farms zijn gehaald worden ze via gepatenteerde technologie behandeld. Met deze technologie komt er een vloeistof in de roos, en door die vloeistof blijft de roos tot 5 jaar houdbaar. Gemiddeld 3-5 jaar.
Zijn de rozen kunst?
Nee. Deze rozen zijn echt. 100% natuurlijk.
Waar komen de rozen vandaan?
De rozen komen uit Ecuador en Spanje, deze landen staan bekend om het erg goede klimaat voor bloemen en planten, door de hoge ligging wordt het er nooit extreem heet of extreem koud. Het hele jaar door rond de 20 graden. Perfect dus.
Hoe moet ik het schoonmaken?
Het beste is uiteraard om de glazen stolp over de roos te houden. Daar komt dus geen stof op. De glazen stolp kan gewoon afgenomen worden met een droge doek, of licht vochtig zoals je glaswerk altijd schoonmaakt.
Hoe blijft de roos het langst mooi?
- Niet in de zon
- Binnen houden
- Donker plekje zonder veel direct zonlicht
- De koepel er op houden
- Niet aan de roos komen
- Niet in een te warme of koude ruimte
Bezorging vragen
Ik heb het pakket kapot ontvangen!
Ondanks het zorgvuldig verpakken van de bestelling, en de zorgvuldige afwikkeling van onze pakkettendienst UPS, kan het voorkomen dat en pakket kapot gaat tijdens de bezorging.
Geen probleem. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, en wij gaan er voor zorgen dat het wordt opgelost.
Hoe lang duurt de bezorging?
Zodra de bestelling bij ons is binnen gekomen zullen wij direct aan de slag gaan. Doordat alles ter plaatse wordt gemaakt hanteren wij een levertijd van 2-4 werkdagen. Mocht u spoed hebben. Neem dan even contact met ons op.
Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
Zodra de bestelling op de juiste wijze is geplaatst en verzonden is, zult u een mailtje krijgen van UPS met het exacte tijdstip.
Welk bedrijf doet de bezorging?
Wij werken samen met UPS.
Oeps. Verkeerd adres doorgegeven!
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via de telefoon, Whatsapp of livechat. Dan gaan wij er alles aan doen om het pakketje op het juiste adres bezorgd te krijgen.
Ik heb een probleem met een levering!
Heeft u het pakketje niet ontvangen, of is er een ander probleem. Neem contact met ons op via telefoon, mail, whatsapp of livechat. Dan gaan wij kijken of het probleem bij UPS of bij ons ligt.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten op al onze producten zijn €0,-. Ook retourneren is gratis.
Wat als ik het pakket kapot ontvang?
Geen probleem. U krijgt een gratis transportverzekering bij iedere bestelling. Gaat er iets fout. Dan lossen wij dat kosteloos op.
Betaling vragen
Kan ik veilig betalen?
Alle betalingen van LuxuryRose.nl worden verwerkt door Mollie. Mollie is een payment service provider en zorgt voor een veilige en versleutelde verbinding.
Waar is mijn factuur?
Wij sturen geen factuur mee met de bestelling, u kunt uw facturen inzien via ‘Mijn Account’. Alles wordt online bewaard, en u hoeft dus zelf niets te bewaren. Mocht u wel graag een factuur ontvangen? Dan kunt u die eenvoudig via ‘Mijn Account’ uitprinten.
Kan ik achteraf betalen?
a! U kunt achteraf betalen, wij werken samen met Klarna.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt betalen via Bankoverschrijving, iDeal, Paypal, Achteraf Betalen en Creditcard. Wilt u op een andere manier betalen? Neem dan contact met ons op.