FAQ

Algemene Vragen

Hebben jullie een keurmerk?

Wij hebben geen keurmerk. Een keurmerk is eenvoudig te regelen als je maar geld betaald, in onze ogen is dat niet de juiste manier. Mocht u problemen krijgen met een bestelling, betaling of bezorging, dan zullen wij er 100% zeker uitkomen.

Is jullie website veilig?

Wij maken gebruik van een SSL verbinding, dat wil zeggen dat de verbinding beveiligd is. De betalingen worden uitgevoerd via Mollie, ook die verbinding is beveiligd.

Ik heb een probleem met een betaling, levering of retour!

Wij doen ons best om alles op rolletjes te laten verlopen, maar toch kan het voorkomen dat er wel eens iets fout gaat. Neem in dat geval contact met ons op via telefoon, mail, Whatsapp of de livechat. Wij zullen u dat zo spoedig en zorgvuldig mogelijk helpen.

Zijn mijn gegevens veilig?

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Alles op deze website komt via een SSL verbinding tot stand. Wij zullen uw gegevens nooit met derden delen, en worden slechts gebruikt voor de bestelling.

Ik zie omura staan, wat is dat?

Omura is het overkoepelende bedrijf van een aantal webshops en websites. Omura is het moederbedrijf.
FAQ

Product Vragen

Hoe lang blijft een roos houdbaar?

Onze rozen zijn tot 5 jaar houdbaar, uiteraard onder de juiste omstandigheden. Dat wil zeggen: niet buiten, niet natmaken, niet in de zon. Het blijft een natuurproduct, dus iedere roos kan anders reageren.

Tot 5 jaar? Hoe kan dat?

Nadat de rozen van de farms zijn gehaald worden ze via gepatenteerde technologie behandeld. Met deze technologie komt er een vloeistof in de roos, en door die vloeistof blijft de roos tot 5 jaar houdbaar. Gemiddeld 3-5 jaar.

Zijn de rozen kunst?

Nee. Deze rozen zijn echt. 100% natuurlijk.

Waar komen de rozen vandaan?

De rozen komen uit Ecuador en Spanje, deze landen staan bekend om het erg goede klimaat voor bloemen en planten, door de hoge ligging wordt het er nooit extreem heet of extreem koud. Het hele jaar door rond de 20 graden. Perfect dus.

Hoe moet ik het schoonmaken?

Het beste is uiteraard om de glazen stolp over de roos te houden. Daar komt dus geen stof op. De glazen stolp kan gewoon afgenomen worden met een droge doek, of licht vochtig zoals je glaswerk altijd schoonmaakt.

Hoe blijft de roos het langst mooi?

  • Niet in de zon
  • Binnen houden
  • Donker plekje zonder veel direct zonlicht
  • De koepel er op houden
  • Niet aan de roos komen
  • Niet in een te warme of koude ruimte

FAQ

Bezorging Vragen

Ik heb het pakket kapot ontvangen!

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de bestelling, en de zorgvuldige afwikkeling van onze pakkettendienst UPS, kan het voorkomen dat en pakket kapot gaat tijdens de bezorging.

Geen probleem. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, en wij gaan er voor zorgen dat het wordt opgelost.

Hoe lang duurt de bezorging?

Zodra de bestelling bij ons is binnen gekomen zullen wij direct aan de slag gaan. Doordat alles ter plaatse wordt gemaakt hanteren wij een levertijd van 2-4 dagen. Mocht u spoed hebben. Neem dan even contact met ons op.

Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?

Zodra de bestelling op de juiste wijze is geplaatst en verzonden is, zult u een mailtje krijgen van UPS met het exacte tijdstip.

Welk bedrijf doet de bezorging?

Wij werken samen met UPS.

Oeps. Verkeerd adres doorgegeven!

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via de telefoon, Whatsapp of livechat. Dan gaan wij er alles aan doen om het pakketje op het juiste adres bezorgd te krijgen.

Ik heb een probleem met een levering!

Heeft u het pakketje niet ontvangen, of is er een ander probleem. Neem contact met ons op via telefoon, mail, whatsapp of livechat. Dan gaan wij kijken of het probleem bij UPS of bij ons ligt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten op al onze producten zijn €0,-. Ook retourneren is gratis.

Wat als ik het pakket kapot ontvang?

Geen probleem. U krijgt een gratis transportverzekering bij iedere bestelling. Gaat er iets fout. Dan lossen wij dat kosteloos op.

FAQ

Betaling Vragen

Kan ik veilig betalen?

Alle betalingen van LuxuryRose.nl worden verwerkt door Mollie. Mollie is een payment service provider en zorgt voor een veilige en versleutelde verbinding.

Waar is mijn factuur?

Wij sturen geen factuur mee met de bestelling, u kunt uw facturen inzien via ‘Mijn Account’. Alles wordt online bewaard, en u hoeft dus zelf niets te bewaren. Mocht u wel graag een factuur ontvangen? Dan kunt u die eenvoudig via ‘Mijn Account’ uitprinten.

Kan ik achteraf betalen?

Ja! U kunt achteraf betalen, wij werken samen met Klarna.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt betalen via Bankoverschrijving, iDeal, Paypal, Achteraf Betalen en Creditcard. Wilt u op een andere manier betalen? Neem dan contact met ons op.
FAQ

Retourneren Vragen

Ik wil het pakket terugsturen!

Jammer dat u niet tevreden bent met ons product. Meldt uw pakket binnen 14 dagen na ontvangst retour aan, en wij zullen na behandeling het geld zo spoedig mogelijk op uw rekening terugstorten. Houdt er wel rekening mee dat uzelf verantwoordelijk bent voor het terugsturen.

Binnen hoeveel dagen retourneren?

U heeft 14 dagen de tijd om uw pakket retour aan te melden.

Wie betaald het retourneren?

Wij. Het retourneren is gratis!

Krijg ik mijn geld terug? En hoe snel?

U krijgt na ontvangt en verwerking van het pakket het geld terug op uw rekening. Dat kan enkele dagen duren.

Ik heb mijn pakket geretourneerd, maar ik hoor niks!

Het kan zijn dat het door drukte wat langer duurt dan normaal. Wij zullen bij ontvangt in ieder geval contact met u opnemen wat de vervolgstappen zijn. Als het goed is ontvangt u bij het retour zenden van het pakket een Track&Trace-code, zo kan u het pakket volgen.

Reviews

Luxury Rose

Tevreden klanten

Hakim

Ik kocht de 'Premium X Red' voor mijn vriendin, ze was erg verrast en helemaal tevreden mee. Eindelijk een paar bloemen die langer dan een week meegaan.

Sabine

Toen mijn vriend en ik een jaar samen waren, gaf hij me deze prachtige roos in glas, een jaar later ziet deze roos er nog steeds geweldig uit.

D. Jansen

Ik heb voor onze B&B vier Rozen in stolp gekocht, dit geeft de kamers een geweldige luxe uitstraling. Gasten zijn enorm verrast.

Petersen

Vorige maand, waren mijn vrouw en ik 10 jaar getrouwd. Ik gaf haar toen de Premium X Rose met giftbox. Ze was er erg blij mee en ik ook.

Carola

Heel blij mee!

Emma

👍 👍 👍

Rita

Prachtig!

Mesut

Snelle levering en met mooie giftbox.

Petra

Ik ben zeer tevreden, het was een geweldig cadeau om te geven.

Sebastiaan

Een prachtig cadeau ontvangen. Erg blij mee.
Lees meer